Veelgestelde vragen

Stopzetten – SWKGroepPas

Zoek:

 

Ik lees iets over de SWKGroepPas via de mail. Wat is dat?

De SWKGroepPas was de afgelopen jaren een loyaliteitspas waarmee u korting kon krijgen op diverse attracties. De SWKGroepPas wordt stopgezet waardoor de acties per 15 april 2021 vervallen.
Hoe gaat SWKGroepPas om met mijn gegevens en privacy-rechten?

Na het stopzetten van de pas worden de gegevens met betrekking tot deze pas verwijderd.
Het lukt niet om de SWKGroepPas te verwijderen uit mijn Wallet of WalletPasses, wat moet ik doen?

Deze kunt u verwijderen door te klikken op ‘verwijder kaart’.
Tot wanneer is mijn SWKGroepPas geldig?

Uw pas is tot 15 april 2021 geldig. Hierna wordt de pas stopgezet. Uw SWKGroepPas is daarna automatisch niet meer bruikbaar.
Ik heb nog een fysieke pas, wat kan ik hiermee doen?

De fysieke SWKGroepPas kunt u weggooien bij het plasticafval. Er staan geen gevoelige gegevens op.
Moet ik mij uitschrijven voor de SWKGroepPas-nieuwsbrief

Het is niet nodig om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief, dit doen wij voor u.
Komt er een ander loyaliteitsprogramma vanuit de SWKGroep?

Op dit moment komt er geen ander loyaliteitsprogramma voor de SWKGroep.
Kan ik tot 15 april 2021 nog gebruikmaken van de kortingsacties?

Uw pas is geldig tot 15 april 2021. U kunt tot die tijd gebruik maken van de acties. Helaas is er veel gesloten in verband met Covid-19.
Ik heb thuis nog kortingskaarten liggen die ik met de SWKGroepPas heb aangeschaft. Kan ik deze kaarten nog gebruiken?

De aangeschafte kortingskaarten kunt u gebruiken zoals aangegeven bij de organisatie waar u de kaarten heeft gekocht. Omdat u ze al heeft gekocht maakt het stopzetten van de SWKGroepPas geen verschil.
Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?

U kunt uw vraag sturen naar pas@swkgroep.nl. Dan ontvangt u binnen enkele werkdagen een reactie van ons.