Veelgestelde vragen

Q&A SWKGroepPas 2.0

Zoek:

Wanneer heb ik recht op een SWKGroepPas?

Klanten en medewerkers van de organisaties die onderdeel zijn van de SWKGroep ontvangen de SWKGroepPas. Klik hier voor het overzicht van organisaties om te zien of u recht heeft op de SWKGroepPas.

Hoe werkt de SWKGroepPas?

Op vertoon van uw digitale SWKGroepPas krijgt u bij de kassa de korting die de SWKGroep en de deelnemende organisatie hebben afgesproken. Als de korting anders werkt dan hiervoor beschreven wordt dit benoemd bij de actie.

Ik ben mijn SWKGroepPas kwijt, kan ik een nieuwe SWKGroepPas aanvragen?

U kunt een mail sturen naar pas@swkgroep.nl

Hoe maak ik gebruik van een actie?

Op vertoon van uw SWKGroepPas kunt u bij onze partners gebruik maken van de acties. Het is per actie verschillend of u moet reserveren of niet. Bekijk de acties voor de details.

Kan ik een fysieke pas aanvragen?

Nee, dit is niet mogelijk. U kunt uw pas eventueel uitprinten en meenemen.

Bij welke winkels/bedrijven kan ik terecht met mijn pas?

Het actuele aanbod hiervoor vindt u op www.swkgroeppas.nl.

Krijg ik de pas direct?

Na het aanvragen van de pas krijgt u een mail waarmee u de pas kunt downloaden. Na het downloaden is de digitale pas direct gebruiksklaar.

Ik wil een SWKGroepPas bestellen voor mijn kinderen die niet bij mij wonen. Kan dat?

Ja, u kunt de pas via de Wallet of WalletPasses delen. Per familie is er één pas beschikbaar.

Het lukt niet om in te loggen op Mijn Account. Wat nu?

U kunt een e-mail sturen naar pas@swkgroep.nl. Vermeld in de mail uw naam en pasnummer. We zoeken zo spoedig mogelijk uit wat de reden is dat u niet kunt inloggen en nemen daarna contact met u op.

Kan ik de SWKGroepPas ook voor iemand anders bestellen?

Nee, maar de pas is wel deelbaar met familieleden.

Kan ik een SWKGroepPas cadeau doen?

Nee, dat is niet mogelijk.

Ik wil een actie doorsturen naar iemand anders, hoe doe ik dat?

Klik op de link van de desbetreffende actie en kopieer deze zodat u de actie digitaal kunt delen.

Ik heb mijn SWKGroepPas na vijf werkdagen niet ontvangen.

Wellicht is de e-mail in uw spambox terecht gekomen. Kijk daar dus eerst in. Staat de mail daar niet in? Stuur dan een mail met uw naam naar pas@swkgroep.nl.

Ik lees iets over acties via de mail. Wat is dat?

De SWKGroep stuurt regelmatig mails om u op de hoogte te houden van acties. Wanneer u de SWKGroepPas aanvraagt, staat er in de bevestigingsmail een link waarmee u zich ook kunt inschrijven voor het ontvangen dan mails met acties.

Mijn SWKGroepPas werkt niet. Wat moet ik doen?

Neem contact op door een mail te sturen met uw naam naar pas@swkgroep.nl.

Ik wil mijn SWKGroepPas laten blokkeren.

Dat is mogelijk. Stuur een mail naar pas@swkgroep.nl onder vermelding van ‘opzeggen SWKGroepPas’. Vermeld ook uw naam en pasnummer in de mail.

Kan ik de pas direct gebruiken nadat ik 'm heb verlengd?

Ja. Het verlengen van uw pas gaat automatisch, mits u nog klant of medewerker bent bij de SWKGroep.

Mijn pas is verlengd, maar hij werkt niet.

Stuur een mail naar pas@swkgroep en vermeld daarbij uw naam en pasnummer.

Hoe gaat SWKGroepPas om met mijn gegevens en privacy rechten?

Dat staat beschreven in ons privacy statement. Deze is te vinden op www.swkgroeppas.nl.

Wat is het verschil tussen de fysieke en de digitale pas?

De digitale pas is, zoals de naam zegt, digitaal. U kunt de pas opslaan op uw telefoon. Hierdoor profiteert u van meer persoonlijke acties. Daarnaast kunt u de pas niet verliezen en werkt hij sneller.


Ik heb de SWKGroepPas besteld, en nu?

U ontvangt een mail op het adres dat u heeft opgegeven. Heeft u geen mail ontvangen? Check dan uw spambox.


Hoe kan ik de SWKGroepPas downloaden?

Klik op de link in uw e-mail om de SWKGroepPas te downloaden. Wanneer u de pas downloadt komt deze automatisch in uw Wallet of WalletPasses.
Let op: de e-mail die u ontvangt is geen pas. U kunt de pas gebruiken wanneer deze in uw Wallet of WalletPasses staat. Voor Android: Heeft u nog geen WalletPasses geïnstalleerd? Klik dan hier om deze te downloaden. Voor Apple: De pas wordt automatisch gedownload en komt in uw Apple Wallet. Klik op ‘Voeg toe aan Apple Wallet’ en vervolgens ‘voeg toe’.

Het lukt niet om de SWKGroepPas te downloaden in mijn Wallet of WalletPasses, wat moet ik doen?

Klik op de ‘Download mijn SWKGroepPas’ knop in de tweede mail die u van ons ontvangen heeft.

Wanneer wordt mijn digitale SWKGroepPas geactiveerd?

De pas is gebruiksklaar zodra u de pas gedownload heeft in uw Wallet of WalletPasses.

Tot wanneer is mijn SWKGroepPas geldig?

Uw pas is één kalenderjaar geldig. Hierna wordt de pas automatisch verlengd, mits u op dat moment nog klant of medewerker bent.

Hoe werkt de digitale SWKGroepPas?

Laat uw digitale pas scannen bij de kassa. Dit doe u vanaf uw smartphone. Kijk vooraf op de website voor de betreffende actie.

Hoe kan ik zien hoeveel vouchers ik nog heb?

Dit kunt u zien in uw Wallet of WalletPasses. Deze informatie wordt constant geüpdatet.

Kan ik mijn SWKGroepPas delen met iemand anders?

Ja dat kan via de Wallet. Dit doet u door op de drie puntjes te klikken in uw Wallet. Hier kunt u uw kaart delen.

Kan ik de oude pas nog gebruiken?

U kunt uw fysieke SWKGroepPas tot 17 januari 2020 gebruiken. Daarna wordt hij niet meer erkend bij de kassa.

Het lukt mij niet om te registreren. Ik kan niets selecteren onder het veld: Organisatie

U gebruikt waarschijnlijk een oude Browser zoals Internet Explorer. Probeer nogmaals een andere browser zoals; Google leChrome, Fireforx of Microsoft Edge.

Q&A Partners

Ik wil graag een actie aanbieden aan SWKGroepPas houders

Als u partner wilt worden van de SWKGroepPas en een interessante actie heeft voor de pashouders horen wij dat graag. Stuur een e-mail naar pas@swkgroep.nl, dan nemen wij contact met u op.

Ik wil zelf een actie indienen, hoe doe ik dat?

Dat kan. U kunt een mail sturen naar pas@swkgroep.nl met uw actie, dan nemen wij contact met u op.